14.2.17

Aşk Şiiri




Acılar vardır, bir de çaresizlikler

Ne zaman başladıysa benim öyküm

Yürüdük, kimbilir kaç yıl beraber

Bir yanımda aşk, bir yanımda ölüm

Durup durup kirlendim yaşadıkça

Aşktı beni yıkayan, arıtan su

Dünyamı saran bir uçtan bir uca

Hep o bir gün sevememek korkusu

Ben kalbimi o taşlarda biledim

Bütün pisliklerini yeryüzünün

Kazıdım hançerimle yeniledim

Son dakikasında bile ömrümün

Ben Tanrıdan başka bir şey istemem

Her sevgiye açık olsun pencerem


Ümit Yaşar Oğuzcan

8 comments:

  1. Ne güzeldir Ümit Yaşar Oğuzcan'ın her dizesi, her cümlesi... Paylaşım için teşekkür ederim. Çok iyi geldi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dün bu şiiri ararken diğer şiirlerini de okumaya başladım, hepsi mi güzel olur, insanı aşka aşık eder bu adam Söz :)

      Delete
  2. Sevgili Handan seni tam olarak takip edemediğim için beni bağışla pek mümkün olmuyor kardeşim bak profilinden bloglarına ikinci girişim bu sefer yorum bırakayım dedim..
    Ümit Yaşar Oğuzcan'ın yeri çok başkadır benim için bütün şiirlerini okudum yuttum zamanında ama şu iki kişiye bir dünya şiiri yok mu ah o benim en sevdiğimdır bilir misin sen onu? ..şiirlerinin çoğunu da ölmüş olan oğluna yazdığını da biliyorum hani biz aşk şiiri deriz ya bazıları da evlat acısının yazdırdığı şiirlerdendir çok güzel bir şairdir çok severim iyi ki paylaştın arkadaşım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de çok okumuştum Sevgi, bambaşka anlatıyor, yüreğine dokunuyor her bir dizesi. Başka bir hüzün onunkisi.

      "Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın" nasıl güzel bir anlatımdır örneğin. Oğluna yazılmış o da, oysa aşk şarkısı diye söylenir hep...

      Delete
  3. Aşk şiiri... :))
    Ben de beklerim bloguma. :) ;)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Minicik bir ayrıntı ama çok şey katıyor.

      Delete